بالاخره امتحان هامون تموم شد.
 
وبلاگ محبان امام مهدی(عج).
پایگاه مقتل نسخه چهارم
 
 

 ویژه نامه ی مبعـث زیر این مطلب منتشــــــر شد

سلام بر شما
بالاخره دیروز امتحانامون تموم شد

(منظورم امتحانات مدرسه بود)

اونقدر خوشحالم که تو پوست خودم جا نمیشم.

این اتفاق نیکو در این زمان مقدس (مبعث پیامبر و آغاز نزول قرآن) وهمین طور بارون امشب تهران  خیلی زیاد به آدم حال میده .

تابستان  جالبترین فصل است اون هم با وجود بی رحم  بودن آفتاب(یعنی از ناچاری دارم میگم.)

عجب امتحاناتی بود .   

نمی شد برم سر جلسه و این دعا رو نخونیم :

اللهم اجلس فی بغلنا تلمیذ خرخونا واجعل اطرافنا مراقبا گاگولا

این اجابت نشد تعجبی هم نداره ها...

این مسئله به قانون پایستگی واحد دلالت دارد که بیان میکنه:

واحد ها نه پاس میشن نه از بین میرن بلکه از ترمی به ترم دیگر منتقل میشن.

و زندگی دو چیز به من آموخت که هر چی فکر می کنم یادم نمیاد

و حکایت همچنان باقی است...

 


نظرات شما عزیزان:

میلاد
ساعت8:52---31 خرداد 1391
سلام مجدد بر شما دوست و رفیق شفیقمان ...



اون پیامی که گذاشتی تکونم داد ...

برادرم ، راستش رو بخوای ، دارم روی خودم کار میکنم ، رو نمازام ، رو اخلاق و رفتارم ، رو ایمانم تا اگه حرفی از امام زمان میزنم اولندش برای رضا خدا خالص باشه و دومندش رو مردم هم تاثیر بذاره ...



بازم ممنونم از اون نظر خوشگلت ... انشاالله هر وقت پست جدید گذاشتم ، بدون که خبری شده ...



دعام کن که به راه بیام
پاسخ:سلام داداش چه خوب تهذیب نفس عالی است. پس خیلی خیلی منتظر مطلب جدیدت هستم اخوی کار خیلی خوبی می کنید.باریکلا به این همه معرفت. یا عــــــــــلی


کرشمه
ساعت0:36---31 خرداد 1391
با سلام
من خیلی سعی کردم که لینکتون کنم ولی هر دفعه پیغام خطا می داد چون در آدرس وبلاگتون loxblogوجود داره نمیتونم لینکتون کنم،واقعا شرمنده.....
اگه خودتون اطلاعاتی پیرامون این موضوع دارین خوش حال میشم بهم خبر بدین..
یاعلی...


فاطمه سادات منتظرالظهور
ساعت23:26---30 خرداد 1391
سلام و خدا قوت هم صراط
واقعا خسته نباشین
البته موقع گرفتن کارنامه دیدن دارین که بازم خوشحالین یا نه
میهن بلاگ با موزیلا خوبه اما گاهی تو اکسپلورر قاطی میکنه
اما رز بلاگ به نظرم جامع اومد
ممنون از لطف و حضورتون
در پناه مهدی فاطمه (ع)


سجاد
ساعت22:29---30 خرداد 1391
سلام...
خدا را شكر كه امتحاناتتون تموم شد ان شاالله كه توانسته باشي نمرات خوبي را كسب كنيد
[گل][گل][گل]


سید تقوی
ساعت17:25---30 خرداد 1391
آخرين سخنانم اين است كه اين امام امت،‌ اين حسين زمان، این نايب امام زمان، اين پير خستگي‌ناپذير را هيچ وقت تنها نگذاريد و به فرياد «هل من ناصر ينصرني»‌ او پاسخ مثبت دهيد.
فرازی از وصیت‌نامهشهید رضا نيكوسخن‌لامع


عشق یعنی ی پلاک
ساعت15:28---30 خرداد 1391
تازه امتحانامون شروع شد

عشق یعنی ی پلاک
ساعت15:28---30 خرداد 1391
تازه امتحانامون شروع شدپاسخ:پس بد بختی همچنان ادامه دارد

کرشمه
ساعت15:04---30 خرداد 1391
با سلام

به خدا گفتم:بیا جهان را قسمت کنیم. آسمان مال من،ابرهایش مال تو!دریا مال من،موج هایش مال تو!ماه مال من،خورشید مال تو!

خدا خنده ای کرد و گفت:تو بندگی کن؛همه چیز مال تو؛ حتی من...

راستی آقای خیرخواه اگه اجازه می دین اسم وبلاگتونو در قسمت وبلاگ دوستان قرار بدم.

یا علی...
پاسخ:سلام لینکتون کردم شما با نام محبان امام مهدی(عج) ما رو لینک بفرمایید یا علی


تنهاترین
ساعت11:26---30 خرداد 1391
سلام...با یک دست نوشته کوتاه از شهید احمدرضا احدی که شبیه طنز میباشد ...منتظر حضور سبزتان هستم
پاسخ:سلام حتما میام و میخونمش یا علی


میلاد
ساعت8:14---30 خرداد 1391
سلام رفیق عزیزم

صبحت بخیر

الهی شکر ... انشاالله همیشه شاد باشی حتی موقع اومدن کارنامه ...



عیدتم مبارک ...

خیلی گلی پاسخ:سلام علیکم رفیق صبح شما هم بخیر(با تاخیر 12 ساعته) ممنون عید شما هم مبارک اخوی یا علی


طوفان سرخ
ساعت0:56---30 خرداد 1391
سلام خسته نباشید

ما الان دقیقا در اوج امتحانات هستیم
پاسخ:سلام علیکم منظورم امتحانات مدرسه بود و الا ما باید امتحان یدیم در دنیا


ابراهیم آخوندی
ساعت0:11---30 خرداد 1391
با سلام

امیدوارم در همه مراحل زندگی سربلند بیرون بیایی و عیدی مبعث قبولی در امتحانات باشد یا علی

تقدیم:

آن شب ، شب بیست و هفتم رجب بود . محمد غرق در اندیشه بود که ناگهان صدایی گیرا



و گرم درغار پیچید : بخوان! بخوان به نام پروردگارت که بیافرید ، آدمی را از لخته خونی



آفرید ، بخوان که پروردگار تو ارجمندترین است ، همو که با قلم آموخت ، و به آدمی آنچه را



که نمی دانست بیاموخت . . . عید مبعث مبارک باد ..



اندکی صبر سحر نزدیک است...

یا علی


پاسخ:سلام علیکم ممنون و شما هم همین طور عید شما هم مبارک یا علی


قطعه اصحاب شهدا
ساعت21:57---29 خرداد 1391
با كمال ميل و افتخار به جمع ما پيوستيدپاسخ:ممنون هر چند زود تر از اینها این اتفاق افتاده بود.

مکتب ایمان
ساعت21:33---29 خرداد 1391
سلام عید مبعث مبارک
خوشا به حاتان.....فعلاً ادامه دارد
وفقکم الله
التماس دعا یاعلی@}


آسمانی ها
ساعت21:31---29 خرداد 1391
سلام خسته امتحانات نباشید خوشبحالتون امتحانات تون تمام شده مال ما هنوز تازه شروع شده حالا ، حالا ها ادامه داره برای ما دعا کن.





خداقوت
پاسخ:و علیکم السلام پس بد بختی همچنان ادامه دارد و حکایت همچنان باقی است!!!


آسمانی ها
ساعت21:30---29 خرداد 1391
سلام خسته امتحانات نباشید خوشبحالتون امتحانات تون تمام شده مال ما هنوز تازه شروع شده حالا ، حالا ها ادامه داره برای ما دعا کن.

خداقوت


بنده ی کمترین
ساعت20:25---29 خرداد 1391
کجا تموم شد

خوش به حالتون
پاسخ:منظورم امتحانات مدرسه بود


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






درباره وبلاگ
عشقم به خداوند متعال و اهل بیت علیهم السلام باعث شد بنده این وب رو برای رضایت ایشان بنویسم . هدفم فقط جلب رضایت ایشان و تبلیغ اسلام است و بس . اهداف این وب رو به طور کامل توی یه صفحه ای به نام اهداف وب مفصل نوشتم اینم آدرسشwww.imammahdi313.blogfa.com/profile عزیزان یرای دانستن درباره ی ما به پروفایل نویسنده مراجعه کنن www.esgh313.blogfa.com/profile
موضوعات
اجلاس سران عدم تعهد ما رو هم مشغول کرد بهشت چیست؟ دنیا چیست؟ مولا فرمود: بالاخره راحت شدم شب قدر تاکتیک خدا برای معصومین (ع) حجاب همه جوره داره زیر سوال میره غفلت ما در برابر مسلمانان پس کجایید مدعیان خالی بند؟!! ماه بندگی هم آمد میخوای امام زمان ات رو ببینی؟ باعث افتخارمه رسول زنده ی ما کیست؟ وصیت نامه ی شهید کربلایی حجت الله رحیمی قطره ای از دریای فضائل قمر بنی هاشم ولادت امام عشق و حماسه بالاخره امتحان هامون تموم شد. ویژه نامه ی عید مبعث سالروز انتخابات88 چه معامله ای کردند شهدا با خدا یک داستان زیبا از شهادت علی آقا شهادت حضرت زینب سفارش امام خمینی به خواندن وصیت نامه های شهدا از علوم امام باقر حداقل بهره برداری هم نشده است خرمشهر شهر خون آزاد شد واقعا متاسفم عشق و تنها عشق... ترور فرهنگ شهید مفقود الاثر؟؟؟!!! یا فاطمه الزهرا دلبستگی به دنیا اینم خرید کردن ما بود مثلا... یک سند از حقانیت فاطمه (س) سینما و تلوزیون ایران در نوروز عیدتون مبارک به امام زمان پشت کردیم؟؟؟!!! پیشواز چهارشنبه سوری در مدرسه... چهارشنبه سوری دعا برای امام زمان ترور اندیشه پست ثابت
پیوندهای روزانه
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پایگاه مقتل نسخه ی چهارم و آدرس esgh313.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در وب شما لینکتان به طور خودکار در پایگاه مقتل نسخه ی چهارم قرار میگیرد.